czwartek, 26 lipca 2012

Jednym wyrazić więcej

Pod słowami kryje się niekiedy więcej. Jedno wyrażenie może mówić naraz o 2 różnych rzeczach. Co najmniej podwójne znaczenie kryją w sobie slogany czy hasła reklamowe. I tak przykładowo jest w kapanii piwa ŻUBR.



Rano kawka, wieczorem Żubr


Tuż za rogiem

"W nieprzeniknionej gęstwinie puszczy pulsuje życie jej mieszkańców, którzy w codziennej krzątaninie wytrwale zmagają się z przeciwnościami. I z uporem wykuwają swój los w odwiecznej walce o przetrwanie. Na szczęście za rogiem jest ŻUBR."


Żubr odpowiada każdemu


Wieczorem podchodzi bardziej


Dobrze posiedzieć przy Żubrze


Stawia się czasem


Dla Żubra warto wyjść


Nowy na polanie


Nigdy się nie nudzi


Żubr powstaje z jęczmienia


Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Para Lotna. Kampania stała się popularna u wielu różnych grup społecznych, w tym m.in. wśród studentów, którzy posługując się określeniem „spotkać żubra” wyrażają zamiar wyjścia na piwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz