Pierwsze dwa dni listopadowe są czasem poświęconym pamięci zmarłych, a dodatkowo- czasem rodzinnych i towarzyskich spotkań. I co za
tym idzie- okazji do wypicia. Zwiększony ruch na drodze+ kierowcy pod wpływem
alkoholu, to w efekcie potencjalne czynniki prowadzące w korelacji do
nierzadkich wypadków. Jakiś czas temu znalazłam w sieci kampanię społeczną
nawiązującą do poruszonego wątku. –„To ty decydujesz o tym, gdzie się udać.
Jeśli piłeś- nie jedź”- to jej przewodni koncept pełniący równocześnie funkcję
sloganową. Patrząc jednak na tak piękny cmentarz zastanawiam się, czy założenie
projektu adekwatne jest do celu. Kto przecież nie chciałby choćby na chwilę
znaleźć się w tak niezwykłym, specyficznie pięknym i przenikniętym wręcz
magicznością miejscu? Tak czy owak, kampania nie pozostaje odebrana obojętnie
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz